XIM ଦ୍ୱାରା ବାର୍ଷିକ ମିଡିଆ କନକ୍ଲେଭ: COMMUNIQUÉ 2023 ଅନୁଷ୍ଠିତ

XIM ଦ୍ୱାରା ବାର୍ଷିକ ମିଡିଆ କନକ୍ଲେଭ: COMMUNIQUÉ 2023 ଅନୁଷ୍ଠିତ ହୋଇଯାଇଛି।

“ଅସୀମ ଏକ୍ସପୋଜର ଟାଇମ୍ସରେ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ଯୋଗାଯୋଗ” ଥିମ

ଭୁବନେଶ୍ବର, ୨୯/୧୧/୨୩: XIM, ଭୁବନେଶ୍ୱର ଚଳିତବର୍ଷର ବାର୍ଷିକ ମିଡିଆ କନକ୍ଲେଭ: COMMUNIQUÉ 2023 ପରିଚାଳନା କରିଥିଲା। ଇଲୁମିନିଟିଏକ୍ସ, ମିଡିଆ ଏବଂ ପିଆର ସେଲ୍ ଦ୍ୱାରା ଆୟୋଜିତ ଏହି ବାର୍ଷିକ ଉତ୍ସବ ଅନୁଷ୍ଠିତ ହୋଇଥିଲା। ଏହି ସଂସ୍କରଣର ଥିମ୍ ଥିଲା “ଅସୀମ ଏକ୍ସପୋଜର ଟାଇମ୍ସରେ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ଯୋଗାଯୋଗ”।

ଏହି କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ୨୬ ନଭେମ୍ବର ୨୦୨୩ ରେ ଆୟୋଜିତ ହୋଇଥିଲା। ଏହି କନକ୍ଲେଭ ଉପଲକ୍ଷେ ଉପରାଷ୍ଟ୍ରପତି, ଷ୍ଟ୍ରାଟେଜିକ୍ ବ୍ୟବସାୟ ପରିବର୍ତ୍ତନ, HSBC ଶ୍ରୀ ଦୀପକ ମହାନ୍ତି; ଶ୍ରୀମତୀ ଶିବାନୀ ତାଲିମ୍, ବିଜ୍ଞାପନ ବିକ୍ରୟ, ଜିଓ ସିନେମା; ଶ୍ରୀମତୀ ଅଭିଲାଶା ଆର ଗୁପ୍ତା, ବ୍ରାଣ୍ଡ ମ୍ୟାନେଜର – ଇଷ୍ଟ କ୍ଲଷ୍ଟର, ଭୋଡାଫୋନ୍ ଆଇଡିଆ ଲିମିଟେଡ୍; ଶ୍ରୀ ନିତିନ ମଣ୍ଟେଏରୋ ଏସ.ଜେ, ଡକ୍ଟରାଲ୍ ସ୍କୋଲାର୍, ସ୍କୁଲ୍ ଅଫ୍ ଗଭର୍ନାନ୍ସ ଆଣ୍ଡ ପବ୍ଲିକ୍ ଆଫେୟାର୍ସ ଦର୍ଶକଙ୍କ ସହ ସେମାନଙ୍କର ମୂଲ୍ୟବାନ ଜ୍ଞାନ ବାଣ୍ଟିଥିଲେ।

ବକ୍ତାମାନେ ଦୀପ ଜାଳିବା ସହିତ ଅଧିବେଶନ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିଲା, ଏବଂ ପରେ ପ୍ରଫେସର ଫ୍ରାନ୍ସିସ୍ ଥୋମାସ୍ କାଷ୍ଟେଲିନୋ, ମୋଡରେଟର୍ ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ସମ୍ବୋଧିତ କରିଥିଲେ। ସେଦିନର ପ୍ରଥମ ବକ୍ତା ଶ୍ରୀମତୀ ଶିବାନୀ ତାଲିମ୍, ବିଜ୍ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରିରେ ପ୍ରଚଳିତ “ନିଖୋଜ ହେବାର ଭୟ” ଉପରେ ଗୁରୁତ୍ୱାରୋପ କରିଥିଲେ। ସେ ଆହୁରି ମଧ୍ୟ କହିଛନ୍ତି, “ବିଜ୍ଞାପନ ଏତେ ସଫଳ ହେବାର କାରଣ କେବଳ ମହାନ ସ୍କ୍ରିନ୍-ପ୍ଲେ କିମ୍ବା ଅଡିଓ ହେତୁ ନୁହେଁ, ବରଂ ଡାଟାର ମଧ୍ୟ ପ୍ରମୁଖ ଭୂମିକା ରହିଛି।” ବାଙ୍ଗାଲୋରରୁ ଭୁବନେଶ୍ୱର ମଧ୍ୟରେ ନିଜ ଯାତ୍ରାକୁ ଚିତ୍ରଣ କରି ସେ କେମିତି ମାତ୍ର ଅଧା ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ଏକ ଉଲ୍ଲେଖନୀୟ ୪୦୦ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ଯୋଗାଯୋଗ ଅନୁଭବ କରିଥିଲେ।

ଏହା ପରେ ଶ୍ରୀ ଦୀପକ ମହାନ୍ତି ନିଜ ବକ୍ତବ୍ୟ ଆରମ୍ଭ କରିଥିଲେ। ସେ ଏକ ପୁସ୍ ପନ୍ଥା ଗ୍ରହଣ କରିବା, ପଲ୍-ଅପ୍ ବିଜ୍ଞାପନକୁ ବ୍ୟବହାର କରିବା, ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଏବଂ ସେଗମେଣ୍ଟେସନ୍ ବିକାଶ ଏବଂ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ସହ ଯୋଗାଯୋଗକୁ ସଜାଡିବା ବିଷୟ ରେ କହିଥିଲେ। ଶ୍ରୀ ଦୀପକ କହିଛନ୍ତି, “ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜିଂ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ପାଇଁ ଏକ ମଲ୍ଟି ଚ୍ୟାନେଲ ଯୋଗାଯୋଗ ପଦ୍ଧତି ହେଉଛି ଏକ ନୂତନ ଉପାୟ। ଟୋକେନାଇଜେସନ୍, NFT ଏବଂ ବ୍ଲକ୍ ଚେନ୍ ହେଉଛି ନୂତନ ସୀମା ଯାହା ବ୍ୟାଙ୍କ ପରି ପାରମ୍ପାରିକ କ୍ଷେତ୍ର ଦ୍ୱାରା ମଧ୍ୟ ଅନୁସନ୍ଧାନ କରାଯାଇଥାଏ”।

ପ୍ରମୁଖ ବ୍ରାଣ୍ଡର ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଯୋଗାଯୋଗ ପ୍ରୟାସ ବେଳେବେଳେ ନକାରାତ୍ମକ ପରିଣାମ ଦେଇପାରେ ବୋଲି ଶ୍ରୀ ନିତିନ ମୋଣ୍ଟେରୋ ଆଲୋଚନା କରିଥିଲେ। ତାଙ୍କ ମତକୁ ସମର୍ଥନ କରିବାକୁ ସେ ବିଜ୍ଞାପନର ଉଦାହରଣ ପ୍ରଦାନ କରିଥିଲେ। ସେ ମଧ୍ୟ କେସ୍ ଗୁଡିକୁ ହାଇଲାଇଟ୍ କରିଥିଲେ ଯେଉଁଠାରେ ସମାନ ବ୍ରାଣ୍ଡ ଅଲଗା ବିଜ୍ଞାପନରେ ଭିନ୍ନ ଆଭିମୁଖ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ। ଶ୍ରୀ ନିତିନ ଗୁରୁତ୍ୱାରୋପ କରିଛନ୍ତି ଯେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଯୁଗରେ ଆମେ ଅନେକ ବିକଳ୍ପର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛୁ ଏବଂ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବା ଆମର ଦାୟିତ୍। ଅଟେ। ସେ ଗୁରୁତ୍ୱାରୋପ କରିଛନ୍ତି ଯେ ବ୍ୟାଘାତ ହେଉଛି ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ନୂତନ ଏବଂ ଅଭିନବ କିଛି ପାଇଁ ବାଟ ଖୋଲିବା ପାଇଁ ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ ପ୍ରଣାଳୀକୁ ଭାଙ୍ଗିବା ପ୍ରକ୍ରିୟା।

ଭୋଡାଫୋନ୍ ଆଇଡିଆ ଲିମିଟେଡ୍ର ବ୍ରାଣ୍ଡ ମ୍ୟାନେଜର ଅଭିଲାଶା ଆର ଗୁପ୍ତା ସ୍ପଷ୍ଟ ଯୋଗାଯୋଗର ଗୁରୁତ୍ୱ, ବିଭିନ୍ନ ଚ୍ୟାନେଲ ମାଧ୍ୟମରେ ବହୁ ଦର୍ଶକଙ୍କ ନିକଟରେ ପହଞ୍ଚିବା, ଧ୍ୟାନ ଆକର୍ଷଣ କରିବା ପାଇଁ ଖେଳାତ୍ମକ ଭାଷା ବ୍ୟବହାର କରିବା ଏବଂ ଏକ ପ୍ରଭାବଶାଳୀ ବ୍ରାଣ୍ଡ ରଣନୀତିର ଅଂଶ ଭାବରେ ବିଭିନ୍ନ ମାଧ୍ୟମ ପାଇଁ ଯୋଗାଯୋଗ କଷ୍ଟୋମାଇଜ୍ କରିବା ବିଷୟରେ କହିଥିଲେ।

ଉଲ୍ଲେଖନୀୟ ବକ୍ତାମାନଙ୍କଠାରୁ ସୂଚନାଯୋଗ୍ୟ କଥାବାର୍ତ୍ତା ପରେ, ବହୁ ପ୍ରତୀକ୍ଷିତ ପ୍ରଶ୍ନ ଉତ୍ତର ଅଧିବେଶନ ଅନୁଷ୍ଠିତ ହୋଇଥିଲା, XIM ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟର ଛାତ୍ରମାନେ ମାର୍କେଟିଂ, ବ୍ରାଣ୍ଡ, ଗ୍ରାହକ ବିଷୟରେ ଚିନ୍ତାଜନକ ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରିଥିଲେ।

ସେମାନେ ଇନଫ୍ଲୁଏନ୍ସର ମାର୍କେଟିଂ, ଓମନିଚାନେଲ୍ ରଣନୀତି ଏବଂ ଗ୍ରାହକ ଅଭିଜ୍ଞତା ଅପ୍ଟିମାଇଜେସନ୍ ବିଷୟରେ ଆଲୋଚନା କରିଥିଲେ। ଏହା ପରେ କ୍ୟାରିୟର ଆଡଭାଇଜରୀ ସର୍ଭିସେସ୍ ର ଆସୋସିଏଟ୍ ଡିନ୍ ପ୍ରଫେସର ଫ୍ରାନ୍ସିସ୍ ଥୋମାସ୍ କାଷ୍ଟେଲିନୋଙ୍କ ଏକ ଶେଷ ମନ୍ତବ୍ୟ ଦେଇଥିଲେ ଯାହା ପରେ ଇଲୁମିନିଟିଏକ୍ସର ସଂଯୋଜକ ଆମିୟା ଅନୁପମ ଧନ୍ୟବାଦ ଅର୍ପଣ କରିଥିଲେ।